Ooh.. Mycket snuskigt!
Fet vinge på cabbe kan alltså funka ibland.
Tänk att det var japanarna som skulle visa hur man stylade en gammal Porsche.. Att det är pga japanarna som kärleken till gamla Porschar har blivit wordwide nu.
Så fin så fin… Men mitt val går till en Grön RS ändå.
Matchande bur.. Så snyggt.. Något så enkelt som blivit en standard nu sen 997 GT3 RS
Svårt val av ass att köra..
Det där är en väldigt speciell bil.. Ett Lightweight concept, 86 byggda bilar bara..
Nej det är inte ”bara en RS”. Detta är en 964 turbo S 3.3, En Turbo RS då alltså.. Byggdes bara 1992.. Lämnade inte Europa.
Lämnade 381hk! Och detta Turbo S chassi hade mycket gemensamt med Carrera RS chassit, Ingen el-trams eller lull lull, Och det var den första bilen som fick dessa snygga 18 tums Speedline fälgarna.
Denna 3.3 liters motorn skiljer sej MYCKET från den 3.6 Turbo S motorn som kom sen 1994.
Hela 3.3 motorn var ett lättviktsbygge från grunden.. Även där var det lighweight som var grundtanken alltså.
Jag HOPPAS att det blir den mest lyckade 997an i samlarvärde syfte.
POWER!
Stackars 996 GT3-RS…
LIKE A BOSS!!!! Det blir verkligen inte mer ultimat än så!!! Ni ser vilka versioner det är med va?!
Där har vi Kermit ju
Klart det ska användas!
Oj… Så… fulsnyggt..