Nu har jag och Patrik en personlig kontakt sedan väldigt många år tillbaka, jag skulle nog kunna säga att han är bland topp 5 som jag har spenderat mest pengar via genom åren, han har varit på ett par olika företag under dessa år och eftersom han är ABSOLUT min HiFi Guru så följer jag honom oavsett vilket företag han jobbar för, så ja jag är fullt medveten om att jag får lite extra personlig service 😉
Men Cred ska ges när det väl finns anledning till det.
Mitt senaste högtalar-inköp kom i Fredags, jag hade inte alls tid att hämta dem i Fredags så Patrik sa bara ”ingen fara, kom på Måndag bara”.
Varpå jag svarar att jag kan nog inte förrän på Torsdag som först, om ens då.
Patrik skämtade om att ta lagerhyra och sen så sa han bara att jag kan komma när det än passar mig i veckan.
Otålig som jag är ändå… Så skrev jag igår, bara sådär för att kolla läget 😉 ”Tjena, hur är läget idag?”.
Patrik hade då inte varit online på 4 timmar så det var inte så att jag passade på att skriva bara för att han var Online.
Det tog en timme eller så sen fick jag detta meddelandet
DET är service! En Söndagskväll!
Så all cred till Patrik som alltid ger toppenservice, nästan så att jag skäms hehe, nästan 😉
PS, hörlurarna där kom idag till Undentia och jag ska hämta dem ”i veckan” 😉
Riktigt coola grejer, men jag har mer på gång som tillhör det där.. så jag vet inte om jag ska vänta med video.. eller dela upp det..
Och som vanligt, har ni frågor kring HiFi eller känner att ni är värda att ha bra högtalare så kontakta Undentia