Okej, Till sist en uppdatering på detta inlägget.
Dålig Service : Mercedes-Benz Skadeverkstad i Malmö – Uppdaterat!
Ni som har läst inlägget redan vet om att jag har väntat på ett svar ifrån Mercedes-Benz sedan jag hämtade bilen i Maj månad, och sedan dess så har det bara varit en pinsam cirkus.
Det är ingen som har brytt sig om att ta kontakt med mig, jag har ringt och jagat alla möjliga på Mercedes minst ett 20-tal gånger, minst, under hela sommaren.
Och idag så får jag höra något ifrån dem för första gången på flera månader, och inte med ett telefonsamtal, som de har lovat mig, utan med detta mailet.
Helt jävla sinnessjukt dåligt..
INGEN har meddelat mig och det handlar INTE om att fixa någon skada som fanns där tidigare!
Så antingen så blandar de ihop mitt ärende med någon annan, eller så tror regionschefen på Skadeverkstadens lögner, enbart, utan att ens prata med mig.
Oavsett så är det extremt jävla dåligt, jag är i chock.
** Susanne Forsberg som lovade att detta skulle lösas.
Som lovade guld och gröna skogar, som bara väntade på svar ifrån Regionschefen, hon slutade utan att höra av sig, och hörde aldrig av sig då hon sa att hon skulle.
** Han som jag har pratat med på norska avdelningen senaste 4 gångerna som jag har ringt in, har också tyckt att det är förjävligt av den svenska avdelningen, och har sagt att han ska ta det vidare med dem, varje gång jag har ringt in, vilket är ungefär varannan vecka.
Jag sa detta till honom senast igår att det har han sagt till mig varje vecka (mer eller mindre) och det händer ingenting.