Det snackas ofta och mycket i sneaker-grupperna om hur dålig service Sneakersnstuff har.
Och det är just på grund av dålig service som jag slutade shoppa hos Sneakersnstuff för mååånga år sedan.
Men, shit CAN happen, Som nu senast när alla Yeezy 350 som de skickade iväg försvann, var ju inte deras fel (?)
oftast så är det lindrigare strul som i att det tar allt för lång tid för dem att ens skicka iväg skorna till de som har beställt dem.
Och nu har jag just ett perfekt sådant exempel på hur man absolut inte får bete sig.
En gammal vän ser mitt inlägg om dessa skorna
https://www.sirpierre.se/2017/07/unboxing-air-jordan-1-retro-high-red-october-blue-suede.html
och bestämmer sig för att beställa de röda.
Ett bra val.
De fanns kvar hos Nike, men tyvärr så valde han att beställa av SNS i hopp om att de skulle komma hem snabbare än om han hade beställt dem på Nike.com
Nu har det gått mer än två veckor sen han beställde skorna av SNS, och han har fortfarande inte fått dem.
Ännu värre är att HAN har fått maila SNS 3 gånger för att fråga vad det är som händer med hans skor.
Efter 6 dagar så svarar de att skorna skulle skickas ifrån Tyskland, och att de skulle höra av sig när de har kommit till dem, ja skorna ska först till SNS i Stockholm innan de skickas vidare till Malmö.
Och det var en vecka sedan…
SNS har fortfarande inte hört av sig, och inga skor har dykt upp på över 2 veckor.
Schenker tog emot transportbeställningen den 11 Juli..
Inga skor, Inget mail, dålig Service.
Update
Det blir bara värre och värre