Dålig Service : Swedbank Försäkringar

Idag fick jag hem ett brev där det står att mina försäkringar går ut om 90 dagar, jag förstår inget alls så jag ringer till dem.

Blir kopplad till vad första damen anser är rätt avdelning.
Får vänta 52 minuter i kö innan jag kommer fram, hon säger att jag ska ringa ett annat nummer, vilket jag gör direkt.

Står i kö där ett tag, kommer fram, hon säger att jag har ringt fel nummer och kopplar mig vidare, och nu har jag haft plats 1 i kö i 17 minuter..

Helt sjukt detta..
Swedbank som tjänar MILJARDER varje år, behöver de inte anställa fler folk kanske?
Så inte deras kunder behövs kopplas runt och köa i telefon i över en timme!!

(Visited 10 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x