Dålig Service : Jensens Bøfhus

Jag behöver inte ens skriva i vilken stad, dels för att ni vet vart jag är nu men främst för att det är samma skräp överallt oavsett stad.

Jag har aldrig någonsin haft en bra upplevelse på Jensens Bøfhus, vilket jag säger till folk gång på gång, allt för ofta, men min gode vän Lukas Koos älskar att äta på dessa ställen mer än någon annanstans, så ja idag så hängde jag med till Jensens Bøfhus för att vara social och visa min tacksamhet för att jag var inbjuden i sällskapet.

Jag försöka hålla detta 3,5 timme långt besök kortfattat.

Vi var 20 personer i sällskapet så det är väl bra att nämna.

** Efter att ha frågat efter menyer minst 3 gånger (minst) och flera gånger ha frågat HUR man beställer mat där, om det är via app eller vad så får vi menyerna efter 40 minuter.

OBS! Kooz hade alltså bokat bord för oss 20 personer som de visste skulle komma dit 20:00.

** Damerna i sällskapet som sitter vid mig beställer dricka innan mig, de beställer Pepsi Max, jag beställer en Coca-Cola, det har de inte, de har Pepsi, ja okej då, men en vanlig, ingen Pepsi Max.

Efter en stund så kommer hon in med drickerna.
Säger ”Pepsi Max” varje gång hon ställer ner en dricka, även min, jag säger då direkt att jag hoppas att det är en vanlig Pepsi och ingen Pepsi Max eftersom jag sa att jag ville ha en vanlig Pepsi.
Ja det var en vanlig Pepsi sa hon och gick.
Jag smakade denna totalt avslagna dricka helt utan kolsyra och det var absolut ingen vanlig Pepsi.
Efter 10-15 minuter så får jag någons uppmärksamhet om detta och får då en vanlig Pepsi istället.

** 21:30 får vi in magen som vi till sist lyckades beställa, mitt kött är kallt och pommesen är kalla.
Jag viftar med armen ett tag för att klaga på detta, så småningom så uppmärksammar någon detta och kommer fram, jag förklarar att maten är kall, hon frågar om det är okej om de värmer köttet eller om jag vill ha helt nytt, jag säger att jag vill ha helt nytt och att även mina pommes är kalla.

När de andra har hunnit äta upp så får jag in min mat, nytt kött men pommesen ser absolut ut att ha varit en andra vända i fritösen.

Jag äter upp snabbt, de andra är klara med maten och efterrätt redan, jag reser mig för att betala, då står redan 5-6 i vårt sällskap före mig för att betala, det tar 20 minuter innan det är min tur att betala….
När det är min tur att betala så stänga systemet ner, en kvart innan restaurangen stänger…

De startar om och försöker igen, det stängs ner igen, de försöker med detta 3 gånger innan de tar fram en platta som jag kan betala via istället.

Kl 23:25 lämnar jag restaurangen….

Fick jag någon ”missnöjd kund-rabatt”? Oh nej…

Så 2.5 timmar för att äta en icke God köttbit och absolut icke goda pommes….

Så nej kära vän Lukas Koos, det blir absolut inte Jensens Böfhus för mig fler gånger.

(Visited 185 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x