** Ja den är ju inte hemsk, men att den ska ersätta deras enda kombi, nej det gillar jag inte, det vore mycket bättre om detta bara var ännu en modell med baksäte, men men, så gör Ferrari, bara en modell med baksäte åt gången.
** Jag ogillar inte den, men att köpa en sådan som sin första/enda Ferrari är jättefel.
** Oh det var tyngre än vad jag trodde..
** Allt för onödigt stora hjul..
Så cool den vore med riktigt fläskiga 20 tummare (eller 19) istället.
Driving The NEW Purosangue, Ferrari’s First 4-Door Production Car | Henry Catchpole’s Review
Ferrari Purosangue DRIVEN: Worth £400k? | Top Gear
Ferrari Purosangue Review | Pricey SUV or a proper Ferrari? (4K)
Ferrari Purosangue review – it’s FINALLY here!
Ferrari Purosangue on & off-road review. Is it really worth 2x the price of the Cayenne Turbo GT?
Is the Ferrari Purosangue the world’s most fun SUV? | Autocar
Ferrari Purosangue REVIEW – the 4-door V12 SUV? 😮
THIS is Why I’m BUYING a FERRARI PUROSANGUE! My First Drive
(Visited 4 times, 1 visits today)