** Ja det är ju en väldigt trevlig bil, som känns mer påkostad än den förra generationen.
Den bilen skulle ju bara vara billig och rolig, en bas för att bygga vidare på, men de har väl insett att det är många som trivs med bilarna som de är, så denna känns inte lika mycket ”Byggsats för att trimma och styla”, denna känns direkt färdig för båda aktiv körning och vardagskörning.
** Detta har stört mig länge!
VARFÖR kallar MÅNGA biltillverkare sina snik-utrustningspaket för ”Premium”!?
Det betyder ju raka motsatsen!
** Dessa stolarna såg inte riktigt lika trevliga ut som de i Toyotan, men det är kanske pga utrustningen.
** Oh ja det är väldigt mycket Lexus RC över bilarna.
** Det var ju faktiskt en större skillnad på de gamla också än vad vi officiellt känner till, Toyota var inte nöjd med hur BRZ betedde sig på bana så de ändrade lite saker, och BRZ blev istället den som var mer vardagsvänlig (mjukare?).
** Ja.. En ihålig krängningshämmare.. Så åter igen så är Subarun lite mjukare och Toytan lite stötigare.
** Där är ju inget än så länge som får mig att vilja byta it min modifierade och utan tvekan snabbare #RocketBunny86 mot en av dessa nya.
** Som sagt gång på gång, olika dynobänkar visar olika effekter.
Why Different Dynos Read Different Numbers – And Why Your Horsepower Comparison is Invalid!
The Making of the 2022 Subaru BRZ®
https://youtu.be/vEI9kA2I6Ek