Som jag skrev igår, en lösning var bestämd enbart för att mitt inlägg nådde Philips Huvudkontor i Polen.
De ska ge Webhallen pengarna tillbaka så Webhallen ska ge pengarna till mig, allt detta är bestämt och fixat via LetMeRepair som också ska komma hem till mig och hämta min gamla TV.
Men nu börjar jag bli jävligt irriterad igen!
Webhallen är riktigt fula nu och låtsas som ingenting, ni såg deras kaxiga svar igår om att ”Hallå Konsument” inte har något att säga till om men jag kan dra det vidare till ARN om jag vill det.
LetMeRepair frågar mig efter kvitto trots att de fick de då de fick min första anmälan via Philips och trots att de fick det 4 timmar innan de bad om det.
Men det som gör mig mest irriterad nu är att trots att Philips Huvudkontor har bestämt att jag ska få pengarna tillbaka så är där någon Ruben på Philips kundtjänst som försöker spela viktig.
Igår efter Philips har tagit detta beslutet om att betala mig tillbaka så säger Ruben på Philips att LetMeRepair ska laga TV.
Då svarar jag att han har fått fel information, och dessutom så säger LetMeRepair att det inte FINNS delar.
Nu vill denna Ruben på Philips veta av mig vad LetMeRepair har sagt till mig.
Varför ska JAG vara spindeln i nätet?!?!
Varför ska den där Ruben nu spela duktig!?
Jag ska ha kompensation för detta!!
Inte bara få mina pengar tillbaka!!!