Jepp, UPS IGEN!
Och nej mina klagomål leder ingenstans alls!
I veckan fick jag två mail om två olika leveranser med två olika datum.
Ett som skulle komma idag Fredag och ett på Måndag.
Jag TÄNKTE att jag skulle vara snäll och ringa dem för att säga att det är okej om jag får båda paketen på Måndag, spara på miljön lite, men nej, de sköter sig aldrig så de ska få köra ut till mig två dagar.
Igår Torsdag kväll så får jag två SMS om att de har försökt leverera till mig, trots att jag sitter hemma, som jag har gjort hela kvällen..
Visst, jag har absolut inget emot en tidig leverans, men utan förvarning på något sätt..
Men värst är att de åter igen påstår att jag inte var hemma när jag var det!!
Igår gick det inte att ringa dem såklart så jag ringde dem idag.
En till sak som stör mig enormt mycket var att igår efter det påstådda ”försöker till att leverera” så står det att chauffören behöver min portkod, åter IGEN så är här INGEN PORTKOD!
Idag ringer jag till UPS för att lämna ännu ett klagomål om att deras förare ljuger om påstådda försök till leverans och för att fråga att OM mina paket nu har varit lastade på bilen, varför står det INGET om det på deras sida?
Efter det samtalet så står det att jag har begärt adressändring!? !?
Så jag ringer till UPS IGEN!
Och då säger de att de har bara lagt till att chauffören ska ringa till mig innan de lämnar paketen.
Dessa chauffören som UPS kundservice påstår inte har några telefoner på sig..
Sen står det också att de lämnade ett meddelande till mig om att de saknar min portkod, vilket också är bullshit!
Varför är de så jävla dåliga på alla budfirmor!?
Vi får se hur detta slutar på Måndag.
** En nästan helt annan sak.
Jag ska skicka tillbaka en sak, och då är det via Fedex, men är det så dåligt med Fedex att jag måste köra ut till deras enda kontor i Malmö för att få iväg mitt paket??