Varje vecka så ringer jag till Mercedes-Benz kundtjänst som säger till mig varje vecka att de ska ta upp detta med den svenska avdelningen och att de ska höra av sig.
Så har det pågått sedan den 12 Maj.
Idag när jag gör det klart för dem att jag inte godtar det svaret längre så får jag veta att Sara, som aldrig har pratat med mig, som mailade mig ett svar om att de inte tänker åtgärda gamla skador, varpå jag svarade henne att det måste vara helt fel ärende hon kollar på eftersom det inte alls rör sig om gamla skador som ska åtgärdas.
Idag får jag till sist veta att Sara har uppdaterat ärendet med ”Verkstaden i Malmö har gjort vad de kan, om kunden inte är nöjd så får han kontakta Allmänna reklamationsnämnden”.
Detta skrev hon den 25 Augusti, då någon absolut borde ha ringt eller iallafall mailat mig.
Det är så de jobbar alltså.
De skiter i vilket.
Och Servicemarkandschefen Daniel Johansson går runt och skryter om hur han har lyckats ”sopa detta ärendet under mattan”.
Vilka jävla svin.