Jepp, som vanligt..
De skulle vara här mellan 11:45 – 15:45.
Vid kl 15 så står det istället ”I slutet av dagen”.
Nu precis innan 16:00 så ringer han.
”Ja det är Andreas från UPS”
”Jag är hemma och väntar på dig, det är bara att komma”
”Kan du komma ner och möta mig som sist”
Ja sist så orkade han inte ens gå ut ur bilen, och bad mig att komma ner till gatan och hänta paketet, som ska levereras till min dörr.
Men idag regnar det, och jag går inte ut för att han är för lat för att göra sitt jobb.
”Nej det kan jag inte, så du får komma upp”
”Eh jaha…. då får jag väl göra det”
”Ja det är ju” *Klick*
Då la han på i örat på mig den jäveln!!!
Jag ringer upp och då svarar han ”Ja det bara bröts”
”Mm det gjorde det va, som jag sa så får du komma upp, det är trots allt leverans till dörren som jag betalar för”
”Jaja okej”
** UPDATE **
Jag ringer till UPS kundtjänst, för att klaga, och han som tar emot samtalet försvarar direkt föraren genom att säga att han kanske var stressad.
Sen får han mitt nummer, då säger han ”ja du har ringt till oss flera gånger tidigare ser jag”, och då direkt bara dömer mig som en gnällig kund.
Och just nu sitter jag och lyssnar på när han skriver extremt långsamt och säger högt varenda bokstav han skriver medans han flåsar i telefonen.
Här är några anledningar till varför jag har ringt till UPS och klagat förr!