Oh ja det fortsätter..
I Onsdags efter en massa turer fram och tillbaka så sa den 4e ”Senioren” jag pratade med att han skulle lösa detta, han var ledig på Torsdagen men skulle höra av sig på Fredag runt 15:00
Nu 14:48 så får jag detta mail.
Ärende-ID: 20000015553288
Hej Pierre,
Tack för att du kontaktar Apple.
Måste meddela att tiden jag hade ledig idag hann bokas upp.
Mina nästkommande lediga tider är på Måndag.
Antingen 11:30 eller 13:45.
Funkar någon av dessa?
Med vänliga hälsningar,
Philip
Mitt svar är
Nej det är inte okej.
Jag trodde inte jag skulle behöva bekräfta via mail när du sa i telefon att du skulle ringa på Fredag.
Det är absolut inte okej.
Jag har hållit på med detta nu i två veckor.
Jag vill inte ha telefonen längre.
Detta är ett allmänt känt problem och ni låtsas som om ni inte känner till det.
Detta måste lösas idag.
Jag sa till dig att jag ville ha svar så fort som möjligt, helst på torsdagen och att du kunde lämna över detta till någon annan som inte var ledig.
Jag ska ha detta problemet löst idag, om inte ni ska stå för att Telenor ska häva mitt köp.
** 26 minuter i telefon och då låtsas de som om jag inte har bytt telefonen, för det kan de inte göra eftersom min telefon är köpt hos Telenor.
De låtsas som om jag inte har pratat med dem i Onsdags.
De säger samma meningar som alla andra, ”Jag förstår din frustration, jag hade känt detsamma” osv osv osv.
De tänker inte byta ut telefonen för att det kan de inte göra påstår de, för att jag har köpt den hos Telenor, men hur gick det då att byta den i Lördags?
Han jag pratar med nu påstår först att samtalet jag hade i Onsdags eftermiddag aldrig har skett, och sen säger han att hon jag pratade med då bad mig att gå till Telenor, inte till Apple.
Så de ljuger, de driver med sina kunder, de skriver inte ner det som sägs eller händer, detta är nu den 5e ”Senioren” jag pratar, och sen har jag träffat ytterligare 3 tekniker i flera omgångar på Apple Emporia.
De säger iallafall att de jobbar på en uppdatering, och det ska jag vänta på.
Det värsta är hur jävla falska de är som jobbar på Apple, de ljuger, de driver med sina kunder, de testar hur långt de kan driva med sina kunder innan de ger upp.
Bara det att de spelar extremt skrikig musik i telefonen medans man väntar är sjukt irriterande.
** SPARAR TILL MIG SJÄLV
Mina ärende-ID är
* 87320127
* 20000024174518
* 20000025000530
* 20000015553288
* 20000019919380
** Apple Emporia har alltså inte skrivit ner att jag vände i dörren i Lördags då den nya telefonen strulade direkt.
De har inte skrivit ner att jag var där i Söndags igen, och de har inte skrivit ner att de inte har undersökt telefonen en enda gång.
iPhone XS Antennagate Can’t Be Fixed with Software, Expert Says
https://www.tomsguide.com/us/iphone-xs-antenna-problems,news-28160.html