** Så den sportigaste icke race varianten av 911an, Som absolut ska vara en sportbil även utan tilläggsbokstäver vs en sportig familjekombi.
Jag blir lite förvånad om inte Audin tar detta.
** Som jag har sagt i flera år, en vanlig 911 idag är en sportIG bil, men ingen sportbil.
Det är en GT bil.
Du MÅSTE iallafall lägga till ett S för att den ska ses som en sportbil som är lite rolig.
När du lägger till GTS på 911an, då blir det en sportbil.
De flesta mogna män säger att GTS är den bästa av dem alla, och jag kan absolut förstå det.
En Targa GTS är ju många dagar min vardagsdrömbil.
Sen efter GTS så kommer GT3 och sen så går det bara utför helt och håller där alla tror att de ska jaga svindyra hundradelar.
Ja nu bortser jag lite från GT3 Touring som är en GT3 utan vinge osv.
För att bara för att den saknar en vinge så är den inte mer vardagsvänlig och bekväm för det.
Ska du tvungen klämma in den modellen så ja då får den ligga mellan GTS och GT3, men, det är en GT3 utan vinge.. Thats it..
Vill jag ha en GT3 Touring? Jaaa absolut!
Mer än en GTS? Hmm… Jo det tror jag.
Så låt oss se hur det går för bilarna.
** Jaså de är så lika i effekt..
** Mycket töntigt att Porschen inte har mer vrid.
** Det är aldrig någonsin rättvist att jämföra en AWD bil mot en RWD..
Oavsett effekt..
Jaja om du kör rullande såklart, men från stillastående så är det alltid ren mobbning.
Ja ibland kan den mobbade få överhanden till sist ändå.
Men nej, detta är bara fel.
** Ah de kör från rullande också, bra bra.
** Såååå ja!!!
Självklart!