Another day, another package, another fuckup from Post Nord.
Nu så har jag fått ett paket skickat express till mig, det tog 2 dagar att ta sig från USA till Sverige, och när det kommer till Sverige så blir det stoppat, utan anledning, som vanligt.
Jag ringer till Post Nord, det är en massa knappande för att komma fram till rätt kö, där det är 38 nummer före mig.
Precis när jag ska kopplas fram, så avbryts samtalet, som vanligt.
Jag ringer igen, 38 nya samtal före mig i kön.
Jag kommer fram till en tjej som säger att hon ska koppla mig vidare.
And guess what…. 38 nummer före i kön där med…
Så har alla samtal före mig kopplats vidare? Eller är det där med 38 samtal före bara ren bullshit?
Jag har hittills suttit i telefonkö sammanlagt i 45 minuter, och just nu i 3e omgången kö så är där 32 samtal före, så det går verkligen inte snabbt här.
- UPDATE
1 timme och 36 minuter senare så kommer jag fram till en tjej som säger att hon ska tala med en kollega om detta, så hon sätter mig i kö igen..
- Så, efter 1 timme och 45 minuter så får jag svaret att om jag inte har hört något nytt i mitten av nästa vecka så ska jag kontakta dem igen.
Så jag har alltså betalat för dyr expressleverans, för att det sen ska ligga i tullen i Sverige i en vecka för att de har ”hög belastning just nu”
Den där ursäkten har jag hört i MINST 5 år!! - Som sagt, paketet är framme, i Malmö, några hundra meter ifrån mig, i tid..
Men skickas sen till STOCKHOLM för att ligga där i tullen i en vecka!!!!!