Första intryck på tomgång: Jaha… lät ju lite strypt?
Första intryck på vägen: Yeah, låter ju rätt gosigt…
… när han varvar ur den ordentligt och gör aggressiva downshifts: O M G !!!!
Jag SKA ha en 1GZ-FE i min bil någon jävla gång och försöka få den varva till iaf. 9500 om jag så bara gör det EN gång med mic på bilen! 😀
Dom har ju såna ”adaptiva” avgasystem, Så Dels att man kan få dom att låta tyst eller mycket.. Och sen då som screamers ungefär att vid fullgas så går det raka rör ut
Exakt på något sådant som (den lilla) plånboken kommer tömmas på min bil. Vi får väl slå våra kloka huvuden ihop om hur man kan få en Lexus V8 låta mer exotik, har i min research verkligen mest visat sig handla om hur grenrören är utformade- det där med Titan är mer än tveksamt även om de givetvis får en ”raspig” ton av det.
På en sugmotor så handlar det nästan alltid om grenrören.. Ju längre innan kollektorn destu mer låter det. Titan är jävligt nice, Men kostar. Och är du inte ute efter att spara vikt främst så behövs det inte
Första intryck på tomgång: Jaha… lät ju lite strypt?
Första intryck på vägen: Yeah, låter ju rätt gosigt…
… när han varvar ur den ordentligt och gör aggressiva downshifts: O M G !!!!
Jag SKA ha en 1GZ-FE i min bil någon jävla gång och försöka få den varva till iaf. 9500 om jag så bara gör det EN gång med mic på bilen! 😀
Dom har ju såna ”adaptiva” avgasystem, Så Dels att man kan få dom att låta tyst eller mycket.. Och sen då som screamers ungefär att vid fullgas så går det raka rör ut
Exakt på något sådant som (den lilla) plånboken kommer tömmas på min bil. Vi får väl slå våra kloka huvuden ihop om hur man kan få en Lexus V8 låta mer exotik, har i min research verkligen mest visat sig handla om hur grenrören är utformade- det där med Titan är mer än tveksamt även om de givetvis får en ”raspig” ton av det.
På en sugmotor så handlar det nästan alltid om grenrören.. Ju längre innan kollektorn destu mer låter det. Titan är jävligt nice, Men kostar. Och är du inte ute efter att spara vikt främst så behövs det inte