Fick svar nyss ifrån dom.
Jag mailade och frågade om rabbaterat pris.. Gruppköp.. Reklam i bloggen bla bla bla.
Men främst så ville jag veta vad frakten skulle gå på.
Då fick jag ett svar att vi kunde få 10% rabatt.. Men INGET om frakten alls..
Det var ju DET som var min huvudfråga.. Vilket jag har påpekat nu igen så får vi se vad dom svarar.
Edit
Detta var hans svar 5 timmar senare
”Dear Pierre,
Thank you for contacting us. We basically charge you what the Post Office charges us. ”
No shit?? Men vad sägs om att kolla upp detta åt mej då????
(Visited 42 times, 1 visits today)
Va är det för tomtar som jobbar där egentligen 🙂
// Per
Det är alltid så tycker jag.. Speciellt när det kommer till ett ställe där dom vet att dom är billiga.. Då känner dom väl att dom inte behöver ge service.. Men likaså nu när jag beställde mina senaste straps… Det tog inte 5 månader och 81 mail för att dom var serviceminded kan jag säga…
Jag har märkt att det oftast inte är någon ide att ställa mer än en fråga när man mailar folk.
Har man flera frågor skickar man fler mail. Helt sjukt att det ska vara så, men det är vad jag dragit för slutsats.
Tyvärr har du helt rätt.. Du kan ställa 10 frågor.. du får ändå alltid bara svar på 1.. vilken dom nu känner för att svara på.. resten ignoreras TOTALT
Vilket är ännu mer irriterande eftersom du får ett svar per dygn typ!
Nu fick jag äntligen svar om att frakten är på 150 dollar. Högt precis som förväntat. Då ska vi se vad vi kan göra för att slippa momsen bara.. men det kan bli svårt på så stort paket.
några updates?
//Per
Jepp, nu väntar jag bara på o se om dom kan skriva ner värdet på paketet…. Ett svar om dygnet… jävligt drygt.
ok, får hoppas det är bättre kvalité på deras produkter än servicen då 😉